Nu är det inte långt kvar till Påsk.
Jag håller tummarna för vädret blir
bättre när man ska få vara långledig.
Tidigare har jag aldrig pyntat något till Påsk.
Men förra året så hittade jag lite saker
som dom reade ut billigt efter Påsk
Vill ni se fler Påskbilder kika in på
Fabriken.
Ha en mysig kväll!