lördag 19 november 2011

Nybörjare!



Hej! Jag har länge följt alla härliga inredningsbloggar på nätet. och tänkte nu själv prova på att börja blogga. Jag gillar inredning som går i den lantliga stilen trots att vi bor i ett nybyggt hus, men vi har även ett hus i Halland som vi håller på och renoverar och inreder i vitt och lantligt.Det är även tänkt att vi ska flytta dit så småningom.
Ni kommer att få följa med på vår resa med renovering och inredning. Jag kommer också försöka dela med mig av mycket tips!

1 kommentar:

, sa...

Roligt att hittat en till nybörjare! Precis som du hade jag också följt en del bloggar, men började själv i september. Ska bli roligt att följa eran renovering i Varberg.
Kul att du hittade till mig så jag hittade till dig :) Du är nu tillagd så jag inte missar några av dina inlägg :)

Kram Anna Lena
Ps. Om du kollar våran gästtoalett, så ser du nog vilken badrums inreding jag röstar på... ;)