måndag 27 februari 2012

Vill ha!

Jag har suttit och bläddrat i Ellos
 vår katalog som kom i brevlådan idag!
Så mycket snyggt det finns som jag
 skulle kunna tänka mig att klicka hem..


Mycket fina kuddar som skulle
 kunna flytta hem till mig...



Lite nya löpare...

En fin matta..

Jag får göra som jag brukar.
Jag går in på deras hemsida och 
väljer ut allt som jag vill ha.
 När jag sedan kommer till kassan 
så brukar det vara alldeles för
 mycket och då kan jag inte välja
 så då blir det ingenting..:)

Ha en trevlig kväll!

10 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Vill också ha de där kuddarna ,helst allihopa men får väl nöja mig med 2 kanske.
Ha det bra

kram Rosa

Härliga Livet sa...

Ja, varför är det så svår att välja när man hittar något. Känns som om man aldrig blir nöjd med bara lite. Man ska bara ha och ha. ibland blir jag så arg på mig själv för mitt ha begär. Jag ska tusan vara glad för att ha en kudde under huvet när jag sover i min sköna säng.
kram Pernilla

Anette sa...

Hi hi visst är man hopplös hi hi svårt att välja;)
Men sååå fint ditt badrum är underbart;)
Ha en härlig kväll.
Kram Anette

Lisa Marklund sa...

Hmm tycker jag känner igen det där fenomenet :)

Jag har inte glömt bort dig...har bara mycket att göra så därför tar det ibland tid innan jag hinner lägga in alla nya medlemmar på SIB, men nu är din blogg också med :)

Kramar Lisa - Creations by Lis

Vita små hjärtan sa...

Mmmm...mycket fint!!!!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Camillas vita villa sa...

Hej!
Oh! vad fina kuddar och dukar du har hittat. Visst känner man just nu när våren börjar närma sig att man vill förnya sig både när det gäller inredning och kläder.
Kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Jag satt för ett par dagar sedan på nätet och suckade just över samma saker. Ellos har mycket fint nu i vår!!!!

Kram Susanne

LissasVita sa...

Ja gud ja...jag har med förlorat mig i den...så mycket fint....Funderade på det vita duschdraperiet med volanger.....Kramen Lisbeth

, sa...

Ellos, ja! Hade nästan glömt. Men dom har mycket fint. Kollade HM i veckan dom har också många fina kuddar.

Anna Lena

Linda sa...

Oj oj vilka fina saker! Dom kuddarna skulle jag inte ha något emot att ha i soffan :)

Otroligt fint badrum i förra inlägget !

Kram Linda