tisdag 11 december 2012

Vackra ord och ett tips!

Usch vilket trist väder det är. 
Visst är det mysigt att det är snö.
Men det blåser och är iskallt.
Nej tacka vet jag strålande sol
och några minusgrader, så
att snön inte smälter bort.
Ja om jag fick önska riktigt
mycket så skulle det vara 
sol och 25 grader varmt.
Men det dröjer ett tag till.
 
  ♪ ♬ ♪You are my sunshine my only sunshine ♪ ♬ ♪
Jag beställde en fin tavla från  Inwhite4you.
 Fram till jul så har dom fraktfritt.
Den hänger fint bredvid kaminen.

Ha en mysig kväll.
 
 

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Den passar bra där vid kaminen :))
Tror vi ska elda i öppenspisen i helgen, det är ju jätte mysigt när det är kallt ute..
Kram Bia

Amelie sa...

Superfint!!
Kul att hitta till din blogg!
Kram Amelie
www.winckvintage.com

Anonym sa...

Passar perfekt vid kaminen.
Jag är en vintermänniska så jag njuter och längtar inte till sommaren.
kram
AC

Marie maräng sa...

Fin tavla!
Jag skulle gärna ha 25 grader och sol ;)

Ha de gott!
Kram Marie