fredag 30 december 2011

Julen är bort plockad!

När jag dagarna efter julafton läste era bloggar och många av er skrev att ni redan hade börjat plocka bort julen. Så kunde jag inte förstå varför ni hade så bråttom. Idag hade jag tagit en semester dag och fick för mig mitt i allt städande att jag bara skulle ta och plocka bort tomtarna. Men jag vet inte riktigt vad som hände för nu är allt som har med julen att göra bort plockade !Men det känns jätte skönt och nu ska det firas nyår och sedan börjar ett nytt år med längtan efter vår och sommar.

Julgardinerna är ersatta med Vinter/vår gardiner i väntan på att Vår/sommar gardinerna får komma upp!


Alla mina ljuslyktor i silver får hänga med ett tag till och snart börjar jag plocka fram lite fler i lila nyanser.

Önskar er alla ett riktigt

5 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Carita!
Ja du julen stannar ett tag till här! men lite påverkad blir jag allt när en del våriga bilder dyker upp ;) Önskar dig Gott slut o Gott nytt!kramiz Jessica

Anette sa...

Önskar dej Gott nytt år:)
Kram Anette

LissasVita sa...

Haha,sammaryck drabbade mig,gick inte stoppa det....Gott slut och Gott nytt Kramen Lisbeth

Vitspets sa...

Önskar dig gott nytt år Kram Karina

lottens vita och gröna sa...

hej där, kul att ses och kul att hitta hit! hoppas du blir nöjd med din ängel! vi ses här eller där nu vill jag önska dig ett gott nytt år!!!
varmkram lotten