måndag 12 december 2011

Shopping!

Man behöver inte anstränga sig så mycket om man vill shoppa!Det är bara att sitta hemma i soffan och klicka fram det man vill ha!
Dom här klickade jag hem för några dagar sedan och idag hämtade jag ut paketet!
Smidigt men kanske lite farligt för det kan bli för lätt och bekvämt!

Två fina kuddar att ha i soffan när julen är över!Som om vi inte hade några tidigare var sambons kommentar:)Men kuddar och plädar kan man inte ha för mycket av.

En söt ask med en ängel där jag kan förvara mina smycken!

En ljuslykta!

4 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fina grejer du shoppat, kudden gillade jag skarpt. Ha det bra. Kram Mimmi

Änglarum sa...

Hej! håller med man får aldrig för mycket kuddar ;) dessutom var de jätte fina..ha en fin kväll! kramiz Jessica

, sa...

Oj, fina kuddar! Får man fråga var du hitta dessa?
Kram Anna Lena

Anette sa...

Hallojsan
Men va fina saker du shoppat:) va har du varit på för sida?? gilla kuddarna skarpt och den lådan att ha smycken i va underbar.
Ha en myskväll.
Kramen Anette