fredag 3 augusti 2012

Trevlig Helg!

Nu rusar dagarna iväg.
Tänk att det redan är fredag och jag 
har bara en vecka kvar på semestern.
Sambon börjar jobba på tisdag.
 Tiden går lite väl fort.
Det var så mycket man skulle hinna 
göra och många man skulle hinna
 träffa här på Västkusten men tyvärr har
 vi inte hunnit med allt vi har planerat.
 Mycket tid har gått till fixande med huset.
Igår klädde jag om två stolar.
Här kommer lite inne bilder.




Jul och midsommar nubbeglas.

Kunde inte motstå att köpa söta cyklamen
jag brukar ha svårt att få dom att överleva.
Har ni några bra tips, hur gör ni?




Ha en riktigt härlig helg!

7 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fint du fixat. Super. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefina blev dom...önskar dig en trevlig helg
Kram Rosa

Villa Vinkelhaken sa...

Trevlig helg!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej Carita!!
Vad fint du gör & så duktig du är.
Är hos din syster på besök......
Ha det bra och lycka till i fortsättningen.
Kram Lellu

A House With A View sa...

Vad jättefina stolarna blev, supercharmiga!! Och jag tycker om de fina glasen, så fint att duka med dem!!!

Önskar dig en fin sista semestervecka, jag har gjort min första vecka på vecka nu:)

Kraaaaaaam aka

Gabriella sa...

Så mysigt det ser ut hos dig!=)

Husprojekt Drömhus sa...

Fina bilder du visar!
Önskar dig också en trevlig helg

Kram
Tiina