tisdag 21 augusti 2012

Vinst

 Det känns lite som om hösten
  redan skulle vara på väg.
 Det är kyligare i luften och man
 märker att det börjar bli mörkare.
Vi får hoppas att det kommer några
fler varma sensommardagar.
 I morse så var jag så trött så jag 
knappt hörde klockan när den ringde.
Här ska ni få se vad jag köpte
 för vinsten jag vann från 
Två fina mattor som passar bra i vårat sovrum.

Två beiga och två vita lampskärmar med söta röda motiv.
Dom blir fina att ha till jul.

Nu ska jag kika runt bland alla fina 
bloggar och få lite inspiration.

Ha det gott!


3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till din vinst ...jättefint

Kram Rosa

Marie maräng sa...

Grattis till vinsten! Vad fina grejer du valt ut ;)

Kram Marie

Gunillasljusglimtar sa...

Oj vilken vinst!! Jättesnygga mattor! Skickat efter dom eller? Ja jag får ju ej köpa för mycket hit av platsbrist men nåt får åka ut då:)) Trevlig fredag ♥ Gunilla